جوهر رنگ لاک الکل زرفام کد 010 حجم 400 میلی لیتر

1,160,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 5201733 دسته:

توضیحات

جوهررنگ لاک الکل زرفام برای رنگ آمیزی و نیز براق کاری و پرداخت انواع سطوح چوبی مانند تخت، مبلمان، میز و صندلی، کمد و قفسه های چوبی و همچنین آلات موسیقی کاربرد دارد. لاک الکل یک رنگ قدیمی و سنتی است که از دیرباز در صنایع چوب استفاده فراوانی داشته است.
جوهررنگ لاک الکل زرفام برای رنگ کردن سازهای موسیقی کاربرد زیادی دارد، چراکه بر خلاف سایر رنگ ها و وارنیش های مخصوص چوب، با ایجاد لایه ای نازک روی سطح چوب، باعث خفه کردن صدا نمی شود و روی کیفیت صدای ساز هیچ تاثیری ندارد.

از لاک الکل به عنوان وارنیش و براق کننده چوب نیز استفاده می شود. وارنیش یا روغن جلا از سطح چوب محافظت می‌کند و لایه‌ای مقاوم و مستحکم ایجاد می‌کند که از آسیب رسیدن به سطح چوب جلوگیری می‌کند. اجرای وارنیش مراحل خاصی دارد و بعد از رنگ آمیزی چوب و خشک شدن رنگ انجام می شود. جوهر رنگ لاک الکل زرفام محصولی دوکاره است که کار رنگ و وارنیش را با هم انجام می دهد.

جهت اجرای لاک الکل، ابتدا دست اول لاک الکل را به صورت رقیق شده و با میزان بیشتری لاک الکل اجرا کنید. مقداری لاک الکل را با الکل صنعتی یا الکل سفید رقیق کنید و با یک تکه پارچه یا ابر و یا قلم موی نرم روی سطح چوب بمالید. جهت حرکت پارچه یا قلم مو باید به سمت خواب الیاف چوب باشد. این لایه رقیق باعث می شود تا منافذ چوب پر شود و سطح چوب برای اجرای مراحل بعدی لاک الکل آماده شود.

بعد از خشک شدن لایه اول جوهررنگ لاک الکل زرفام با یک سنباده نرم، مثلا سنباده 400، سطح چوب را سنباده بزنید تا پرزهای چوب حذف شده و سطح کار نرم و یکدست شود. سنباده زنی نیز باید در جهت خواب الیاف چوب باشد. بعد از سنباده زنی، با دستمال مرطوب و تمیز گرده سنباده را از روی چوب و همچنین محیط اطراف کاملا پاک کنید. در حین اجرای لاک الکل و خشک شدن آن نباید هیچ گرد و غباری روی سطح کار بنشیند، چراکه باعث کدرشدن و ناهمواری سطح چوب می شود.

برای اینکه به پوشش مناسب و دلخواه برسید باید چند لایه لاک الکل اجرا کنید. برای لایه های بعدی نیازی به رقیق کردن لاک الکل نیست. بعد از اجرای هر لایه و خشک شدن آن، با سنباده نرم سطح کار را صاف و نرم کنید و گرد و غبار حاصل را کاملا پاک کنید.

برای خشک شدن هر لایه بنابر ضخامت لایه اجراشده و شرایط محیطی معمولا بین 10 الی 30 دقیقه زمان لازم است.

ابعاد 4x4x23 سانتی‌متر
وزن 0.5 کیلوگرم
کاربری چوب
کد رنگ 010
سایر توضیحات محصولی دو کاره (رنگ و وارنیش چوب)
کیفیت عالی
براق کنندگی مناسب
محافظ سطوح چوبی
قابل اجرا روی آلات موسیقی