جوراب زنانه تاج نصیر مدل شیشه ای نخ پنبه رنگ سفید

580,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 9580300 دسته:

توضیحات

جوراب مچی فانتزی زنانه توری رنگی اسپرت راه راه در 5 رنگ متنوع مناسب انواع ست های رنگی و اسپرت و مهمانی بانوان خوش پوش و شیک پسند می باشد.
اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر زیبایی ظاهری به جنس کاری که قرار است طولانی مدت با پوست شما در ارتباط باشد اهمیت می دهید علاوه بر مقایسه زیبایی بین انتخاب هاتون باید به مقایسه جنس هم بپردازید و به جمع زیبایی و جنس کار نمره و امتیاز بدهید.
خوشبختانه جوراب های حاضر علاوه بر زیبایی دارای جنس نخ پنبه با متریال عالی و لطافت فوق العاده می باشد. جنس نخ پنبه درجه یک ترک که در آن به کار رفته نمره و امتیاز ویژه ای در نظر کاربران دارد، چرا که تمام انتظارات یک مخاطب را از نظر زیبایی و کیفیت برآورده می کند.
داشتن یک مجموعه رنگارنگ به شما کمک می کند دیگر نگرانی برای ست کردن جوراب هاتون با انواع رنگ ها رو نداشته باشید و از طرفی از لحاظ جنس و کیفیت پارچه نخ پنبه آن که با پوست شما در ارتباط است لذت ببرید
شاید از لحاظ ظاهری جوراب های مشابه در رنگ و طرح در بازار زیاد باشد اما چیزی که سبب تمایز این کار و انتخاب مطمئن هر کاربری است جنس عالی پنبه ای کار و کیفیت فوق العاده این جوراب می باشد.

جنس پنبه
نوع ساق مچی
طرح راه‌راه
ضخامت نازک
تکنولوژی قابلیت تنفس
تعداد کالا در بسته 1