صفحه ساب بتن فلکس مدل B-Jet II D115 M14

96,000,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 10820731 دسته:

توضیحات

دیسک سنگ زنی الماسه بتن فلکس از محصولات شرکت Flex آلمان با 100 سال سابقه و مخترع سنگ فرز می باشد. این دیسک مناسب برای سنگ زنی قطعات بتنی، بتن کهنه، لایه بتن سخت، برداشتن خط قالب روی قطعات بتنی، پوشش رزین اپوکسی و لایه های فشرده روی بتن می باشد. این دیسک قابل استفاده بر روی تمامی سنگ های بتن ساب با سایز 115 و اتصال M14 می باشد. این دیسک دارای عملکرد بالای سنگ زنی و عمر طولانی به دلیل استفاده از ساختار نوآورانه تکه ای است. این دیسک مناسب برای آماده سازی بهینه سطوح قبل از عملیات پوشش دهی می باشد.شرکت فلکس در سال 1922 در منطقه Bad Cannstatt نزدیک اشتوتگارت آلمان توسط Ackermann و Schmitt تاسیس گردید. در همان سال سنگ فرز MS6 با شفت Flexible و در سال 1954 اولین سنگ فرز سرعت بالای دنیا تحت عنوان DL9 توسط شرکت فلکس اختراع شد. هم اکنون شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین تولید کننده پولیشر برقی و شارژی محسوب گردیده و تخصص آن تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی در صنایع خودرو، کار با فلزات، پرداخت سنگ و ابزارآلات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی می باشد.

حداکثر سرعت 5500
قطر شفت M 14 میلی‌متر
قطر صفحه 115 میلی‌متر
کاربری سنگ
سایر توضیحات شماره فنی:503053 – قابل استفاده بر روی تمامی سنگ های بتن ساب با سایز 115 و اتصال M14
دیسک سنگ زنی الماسه بتن مناسب برای سنگ زنی قطعات بتنی، بتن کهنه، لایه بتن سخت، برداشتن خط قالب روی قطعات بتنی، پوشش رزین اپوکسی و لایه های فشرده روی بتن.
عملکرد بالای سنگ زنی و عمر طولانی به دلیل استفاده از ساختار نوآورانه تکه ای. مناسب برای آماده سازی بهینه سطوح قبل از عملیات پوشش دهی.